... SEM, KER ŠPORT IN REKREACIJA BOGATITA ŽIVLJENJE.
Šport in rekreacija postajata zaradi nezdravega načina življenja, časovne in prostorske stiske, tekme za višjim standardom in čedalje pogostejših stresnih situacij vse bolj pomembna. Nova Gorica je zaradi lege in ugodne klime izjemno primerna za izvajanje številnih športnih dejavnosti, ki jih lahko ponudimo tudi turistom in tujim športnikom.
Odnos do športa in rekreacije je z urejanjem ustrezne infrastrukture in vzpostavljanjem aktivnosti potrebno privzgojiti otrokom že v rani mladosti, saj bodo le tako odrasli v aktivne in ustvarjalne posameznike. S spodbudami lokalnim blagovnim znamkam pa lahko občina veliko prispeva k pripadnosti lokalni športni skupnosti.
Goriška.si se na področju športa zavzema za:
Šport in rekreacija postajata zaradi nezdravega načina življenja, časovne in prostorske stiske, tekme za višjim standardom in čedalje pogostejših stresnih situacij vse bolj pomembna. Nova Gorica je zaradi lege in ugodne klime izjemno primerna za izvajanje številnih športnih dejavnosti, ki jih lahko ponudimo tudi turistom in tujim športnikom.
Odnos do športa in rekreacije je z urejanjem ustrezne infrastrukture in vzpostavljanjem aktivnosti potrebno privzgojiti otrokom že v rani mladosti, saj bodo le tako odrasli v aktivne in ustvarjalne posameznike. S spodbudami lokalnim blagovnim znamkam pa lahko občina veliko prispeva k pripadnosti lokalni športni skupnosti.
Goriška.si se na področju športa zavzema za:
- Aktivne počitnice: Počitniško varstvo otrok mnogim staršem prestavlja težavo. Aktivne počitnice za otroke, ki jih mnoge občine že izvajajo, so ena od mogočih rešitev, ki preko povezovanja javnih institucij (Športni zavod in Mladinski center) z različnimi ponudniki športnih storitev oblikujejo športne aktivnosti, ki otrokom privzgojijo pozitiven odnos do gibanja, lokalni skupnosti pa z zgledom in dejanji sporočajo, da sta šport in rekreacija izredno pomembni komponenti našega vsakdana. Javni zavodi so pri kvalitetnem programu lahko deležni posebnih projektnih sredstev, prevzamejo vlogo povezovanja, marketinga, logistike in animacije, istočasno pa so posamezni ponudniki športnih dejavnosti usmerjeni izključno na izvajanje specifične športne panoge.
- Športni objekti in površine: Vsem otrokom bi bilo smiselno omogočiti možnost ukvarjanja s športom na varnih objektih. Razmisliti bi bilo potrebno tudi o smiselnosti prekritja letnega bazena, da bi slednji postal uporaben tudi v obdobju od septembra do junija. Istočasno bi bilo dobro razmisliti o neizkoriščenosti prostora na bazenu (predvsem v zgornji etaži) in si zamisliti nove ponudbe, ki bi predstavljale dodano vrednost obstoječim. Vsak dan bolj pomembna športna površina postaja tudi mestni gozd Panovec, vendar je potrebno problematiko Panovca reševati celovito in načrtno.
- Športni turizem: šport in športne objekte je smiselno vpeti v sodelovanje z ostalimi gospodarskimi panogami (hotelirstvo, gostinstvo itd.). Starejša generacija se spominja, da je bila Nova Gorica v preteklosti izredno priljubljena destinacija različnih športnikov iz različnih držav, saj so tu opravljali skupinske priprave. Nova Gorica lahko v povezavi z okolico ter sosednjo Gorico ob primerni marketinški akciji spet postane priljubljena destinacija športnikov iz različnih držav. Prek čezmejnega sodelovanja pa si je mogoče zagotoviti veliko evropskih sredstev.
Za športni turizem je pomembno tudi dokončanje kolesarske trase Nova Gorica-Plave in celovita ureditev kolesarskih in pešpoti na Trnovsko-Banjški planoti, kot so ustrezne markacije, postavitev informacijskih tabel, priprava zemljevidov, tiskovin in interaktivne spletne predstavitve. Poleg tega bi bil nujen večji interes občine za rešitev vprašanja smučišča na Lokvah in potencialnih prog za tek na smučeh, kjer bi se lahko razvijal smučarski turizem. - Pripadnost lokalnim športnim znamkam: Sistematično privzgajanje pripadnosti otrok in ostale populacije do športnih znamk v Novi Gorici bi lahko razvijali z različnimi dogodki. Čeprav občina in občinski funkcionarji pripadnosti ne morejo umetno ustvarjati, jo lahko spodbujajo oz. postanejo njeni pobudniki. Poleg tega bi morali poskrbeti za pravično distribucijo finančnih sredstev lokalnim športnim organizacijam in športnikom s strani javnega sektorja ter za prijazno in cenovno bolj dostopno javno promocijo športnih prireditev. Pripadnost bi morale spodbujati tudi športne blagovne znamke same, ena od možnosti bi bila organizacija športnih srečanj v različnih panogah v sodelovanju s krajevnimi skupnostmi MONG. Prireditev bi se odvijala enkrat letno in vsaka krajevna skupnost bi bila enkrat gostitelj. Tako bi poleg pripadnosti športu utrjevali tudi pripadnost skupnosti.